niedziela, 31 maja 2015

Driada...














Pewnie zauważyliście że miałam przerwę w blogowaniu...ale już wróciłam! Wiem zawsze najpierw pisałam a później były zdjęcia ale dziś jest na odwrót xD. Co do mojej przerwy...bardzo przepraszam ale wiecie że jestem leniem. W końcu zabrałam lalkę i taty aparat i wyszłam zrobić zdjęcia ^^ jestem z nich baardzo dumna. Strasznie mi się podobają i wgl. Alison ukradła wiga Nell. Jak już pewnie wiecie Nelka szuka nowego domku cena to 450 zł. Jakoś między nami nie ma tej magii co między mną a Al...W czerwcu mam urodzinki więc może pojawi się panna BJD o której wie tylko Salem xd. Jak już pisałam kocham te zdjęcia a Luśka kojarzy mi się na nich z taką driadą. Tak na prawdę miała powstać historyjka Alison w krainie czarów...ale no cóż wyszło co wyszło.Jejku został tylko miesiąc nauki więc do końca czerwca raczej na blogu się nie pojawię...wiecie w gimnazjum chciałabym mieć pasek ale to tylko marzenie bo dużo mi brakuje. Tak wgl chciałby się ktoś spotkać na meeta w lipcu tak gdzieś na początku. Ja jestem z Mysłowic jkbc. No to chyba wszystko co chciałam napisać.
~do napisania
~Mallija~

5 komentarzy:

  1. Pamiętam też kiedyś robiłam zdjęcia inspirowane Alicją w krainie czarów, przy tego typu fotografiach jest masa zabawy ^w^
    Zakochałam się w 3 od końca zdjęciu, powodzenia w zdobywaniu paska, jak nie w tym to w następnym roku, jak Ci się uda koniecznie napisz C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona przecudna ;w; Naprawdę przypomina na tych fotkach driadę! :D
    Ogółem fajna sesja, lubię zdjęcia w lesie ♥ Mają ten klimat ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ona cudnie wygląda w tym wigu *-* Tylko pozazdrościć..!
    Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. .Fajowa sesja!Takie pytanko:czy Nelluś ma obitsu?Jeżeli ma to sprzedajeż ją razem z obitsu,wigiem i chipami?,bo może się na tą śliczną panienkę skuszę.

    OdpowiedzUsuń