wtorek, 3 stycznia 2017

Ktoś nowy...

Cześć

Ty zawsze będziesz moim jutrem.


Witam was w pierwszym poście w roku 2017. Ostatnio często się tu pojawiam xD
Dzisiaj przychodzę pochwalić się moim nowym "Dzieckiem"
Jest to mój spóźniony prezent świąteczny, strasznie się cieszę że w końcu przyszedł. Jest fenomenalny.

 Patrzcie na tą uroczą buźkę.

 Ciągle zachwycam się tym pudełkiem, są na nim gwiazdki ^^
 Ten stoock >.<
 
Tak więc przedstawiam wam Tooru bądź Tośka.
Jest śliczny, kochany uroczy i cudowny xD
Niestety z Mo się chyba nie polubią..

 M; Alison, kto to jest...
A; Hmm, zaraz się dowiemy.
M: *mówi bardzo szybko* nwmkimjesteśalejeślijakimśzłodziejemmamzamiarsko...
 T; Cześć jestem Tooru, miło was poznać.
 M; Al! Wyrzuć go, jest podejrzanie ubrany...
A: Cicho bądź.
M: Tsk....
A: Jestem Alison a to obrażone coś to Morie, miło Cię poznać Tooru.

~~~~~~~~~~~~~

No to teraz czas na pierwsze zdjęcia Tośka w śniegu...wspominałam już że kocham śnieg? Nie ważne. Zmarzłam okropnie ale przeżyłam, więc najgorzej nie było!

Zapraszam~~~~







Uhu ale zaszalałam z tymi zdjęciami. No to do kiedyś!~







10 komentarzy:

  1. Pięknyyy <3
    Bardzo chętnie przygarnę chłopaka na jakiś czas w ferie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww isule to najsłodsze istotki we wrzechświecie ♡ Uwielbiam go, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Glen z chęcią by się z jakimś przedstawicielem swojego "gatunku" zapoznał >w<

      Usuń
    2. Zawsze nożną zorganizować meet. Jak coś to pisz do mnie na fb xD

      Usuń
    3. Można* kochana autokorekta

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny Isul.
    Egh, ja mam 6 godzin drogi ._. Nienawidzę Pomorza ._.
    No, ale nieważne.
    Masz cudną gromadkę! Mori jest cudna, aww ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przystojniak *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. ISULątko cudne cudne cudne!!!

    OdpowiedzUsuń