wtorek, 28 marca 2017

Najmniejsze marzenie~~

"Im więcej mija czasu, tym bardziej się rozpadam"


*cisza i spokój, Tosiek rozwija swoje talenty plastyczne, Alison rozmawia przez telefon, a Morie się nudzi*
*przeszkadza mu*


* Mo chyba myśli że jest ninja~*

 *zawał*

 A: Czy możecie mi wytłumaczyć co robicie!
M: No bo on zaczął
T: *umiera*
T: Mooja głowa ;_;
T: Hmmm? A to co? Ej dziewczyny~

A: O nie~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A co było w pudełku? Moje największe a zarazem najdrobniejsze marzenie.
Te maluchy podobają mi się już od dwóch lat, ale jakoś nigdy nie umiałam się zdecydować na kupno.
W końcu po dwóch latach kupiłam~
Jest to moje drugie podejście do żywic i mam nadzieję że z tą się dogadam!
Nie przedłużając..
Poznajcie Sumire~~







 Jestem nią totalnie zauroczona! Jest taką małą, uroczą kluseczką. Teraz tylko czekamy na wiga, który mam nadzieję na początku kwietnia będzie już u mnie!
Do kiedyś~~



3 komentarze:

  1. Ojejku, jakie rozkoszne maleństwo! Jestem w niej totalnie zakochana. Mam nadzieję, że odnajdziesz jej duszę i świetnie się zrozumiecie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju Tosiek jest taki uroczy! Żałuję, że nie wykorzystałam jego potencjału jak był u mnie :c Ale ma na sobie ubrania mojej roboty, czuje się super XD
    A Sumire jest taka kochana! Prześliczna, Pukisie są super :D Ta jej niewinna buźka ♥♥ Chcę ją już na żywo zobaczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie maleństwo urocza ^^

    OdpowiedzUsuń