poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Summer forest...

"Nie podchodź do mnie bliżej, będziesz nieszczęśliwy"




Hej, hej ^^

Jak  mijają wam wakacje? Udało wam się zrealizować wakacyjne plany? Odwiedziliście jakieś ciekawe miejsca? Cokolwiek robiliście mam nadzieję że miło spędziliście czas.
Ja swoje wakacje spędzam w domu, czasami wyjeżdżając na jakieś krótkie wycieczki. Staram się zebrać siły przed nadchodzącym rokiem szkolnym, ale jak tylko pomyślę o tak wczesnym wstawaniu to aghhh...
Przez cały lipiec moje lalki stały nietknięte na półce, jednak wczoraj naszła mnie ochota na zrobienie im zdjęć. Wzięłam Tooru oraz Alison i przebrałam w stockowe ciuszki *które uwielbiam*
Szczerze to nie jestem z tych zdjęć zadowolona, ale sama nie wiem co mi się w nich nie podoba...ehh.
Zapraszam na zdjęcia~~
















1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się fotki ☺ Twój isul jest świetny ฅ( ̳• ◡ • ̳)ฅ

    OdpowiedzUsuń