środa, 27 grudnia 2017

Gdzie się podziała zima?

"Nie potrafię zająć się odpowiednio kwiatkiem a co dopiero czyimś sercem"

Heej~

Jak minęły wam święta? Ja jakoś w tym roku ich nie czułam, trochę mi z tego powodu przykro, bo święta zawsze były dla mnie czymś cudownym. To oczekiwanie, choinka, to wszystko było takie magiczne! Mam nadzieję że następne święta takie będą!
Bardzo boli mnie również brak śniegu, gdzie moja ukochana zima?
Żałuje że nie zdążyłam zrobić zdjęć jak jeszcze był śnieg...
No ale mówi się trudno, miejmy nadzieję że w styczniu spadnie duuużo śniegu!
Na dzisiejsze zdjęcia zabrałam Sumi, którą wprost uwielbiam. Jest taka fotogeniczna ^^
Powinnam przestać faworyzować lalki...już czuję na sobie ten morderczy wzrok pozostałej czwórki...brr.
Zanim zaproszę was na zdjęcia chciałabym wam jeszcze życzyć szczęśliwego nowego roku (bo raczej do końca roku się tu nie pojawię)
Nie przedłużając zapraszam na zdjęcia, trzymajcie się ciepło i do zobaczenia za rok!










1 komentarz:

  1. Oooo... nie faworyzowanie jest ciężkie, wiem coś o tym xD Kocham całą moją Piekielną Czwórcę jednakowo, ale czasem nie faworyzowanie mojego niebieskookiego jest trudne :D
    A co do świąt, to w tym roku mam to samo. W sumie więcej frajdy i magii miało oczekiwanie na święta niż one same .-. Już pomijając, że pierwszy raz w życiu w święta po prostu się fatalnie czułam.
    Sumi faktycznie jest bardzo fotogeniczna :D No i poręczna w braniu na sesje haha :D <3 Piękne te fotki Ci wyszły, szczególnie podoba mi się to na którym siedzi i macha nóżkami na płocie :D
    No nic, czekam na następnego posta i Szczęśliwego Nowego Rokuuuu! <3

    OdpowiedzUsuń