wtorek, 29 lipca 2014

Na podwórku......

Przepraszam za tą nieobecność wiem jestem leniem....xD
Zdjęcia z parku linowego nie nadają się do pokazania (byłam bardziej zajęta wchodzeniem na tę cholerną ściankę wspinaczkową brrr nienawidzę tego!!!!)
No więc moja sąsiadka(koleżanka,kuzynka) wróciła i pokazałam jej Alison była zachwycona(też miała sobie kupić tylko model princes Rosalind)Poszłyśmy na moje pole i zrobiłyśmy zdjęcia.Jestem z nich nawet zadowolona ale ocenę pozostawiam wam.Bez dalszego przedłużania oto efekty tego wyjścia:







6 komentarzy:

  1. Boziu, prawie zapomniałam jakim cudownym modelem jest Merl! Piękna laleczka, w pięknych ciuszkach :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjecia. Nie wiem dlaczego ale Merl nie nalezy do moich ulubionych lalek, nie zachwyca mnie ale u Ciebie wyglada PIEKNIE!
    P.S. tez jestem Wiktoria ^^
    P.S.2. Lena widziala Alison i mówi ze chce sie zaprzyjaznic ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alison też chętnie by poznała Twoją śliczną Lenkę <3

      Usuń
  3. Uroczą masz Aluśkę :))) Ma przepiękne niebieskie oczyska :))
    W jakim województwie mieszkasz? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w śląskim a dokładniej Mysłowice a co???;)

      Usuń
    2. Ach bo ja w Podlaskim :C Ale i tak masz śliczną Aluśkę :) Ja mam Tosię, pullip Alice du Jardin :)

      Usuń